15.07.2016

7. Zaproszenie na impreze


Mam zaszczyt.. Taaa, to może inaczej.


Patrzę na obserwatorów i wow, już stuknęło 50. Cieszę się bardzo, to bardzo miłe i aż serducho się raduje. Z tej okazji postanowiłam zrobić imprezę graficzną, a przynajmniej jeden post. Będzie paczuszka dla tych, którzy obserwują i wstawią jeden z buttonów poniżej na swojego bloga. Każdy wie jak to działa. Impreza odbędzie się 22 lipca o 18. Mam nadzieję, że zjawicie się, mam zamiar sporo przygotować, żeby nie było.

UWAGA!!Muszę niestety przełożyć imprezę ze względu na nagły wyjazd. Button zostaje ten sam, nie będę go zmieniać. 30 lipca, to nowa data mojej imprezy graficznej. Jeśli ktoś jeszcze jest zainteresowany współpracą, piszcie na maila. Jak macie pomysły jakie dodatki chcielibyście zobaczyć, to również piszcie!! Przepraszam za zamieszanie

Pozdrawiam,
Hanch xx

EDIT: Dostałam od was informacje, że nie dodają się komentarze pod tym postem. Niestety jak mówiłam mój css jest słaby, więc coś jest po prostu nie tak. No trudno. Jeśli nie da się skomentować, proszę pisać w Chatcie, będę wdzięczna xx

Zapraszam do czytania ff mojej dziewczyny. Pisze naprawdę super! Opowiadanie jest o Supernatural, parring Destiel, ale nie pożałujecie! >LINK<

1 komentarz:

Theme by Hanchesteria