4.07.2020

Welcome back

Hej kochani!


Postanowiłam, że wrócę do was, właśnie kupiłam nowego laptopa i świetnie mi się na nim pracuje ^^
Co tam u was? Chyba blogosfera trochę wymarła, jak widziałam, katalog grafików również nie za bardzo funkcjonuje.

U mnie w porządku, jakbyście pytali. Rysuję, zajęłam się rysowaniem portretów moich idoli i nie tylko, w sumie zrobiłam też jeden rysunek na zamówienie. Jakbyście byli zainteresowani moimi rysunkami, to zapraszam no mojego art instagrama >link<, który jest też moją galerią ^^

Niedługo postaram się zrobić parę rzeczy, oprócz tej sygnaturki na górze i dodać nowy, pełny post :)

Do napisania xx

3 komentarze:

  1. Cześć, robisz jeszcze szablony na bloga? Szukam kogoś, kto zrobi mi szablon na bloga grupowego. Może być odpłatnie :)
    Odezwij się na wilderness.reclamation@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj ja szczerze obecnie głównie tworzyłam na istagram w czerwcu przez fajne wyzwanie o nazwie tune june ,a przez co sama nawet doprowadziłam do zastoju na blogu . Właściwie to sama zastanawiam się co się stało blogosferą ,ale mam teorię ,że niektórzy mogli się przerzucić na instagram.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejka,
    nowy sprzęt to zawsze dodatkowa porcja motywacji do tworzenia. Odkąd dostałam dodatkowe sprzęty do tworzenia, stałam się małą kreatywną bestią. Wpadłam na twojego ig i obserwacja poszła, bo naprawdę ładnie rysujesz portrety. Sam był moim nastoletnim życiem haha.
    Aktualnie startuję z projektem, na przywrócenie grafikosfery do życia, jeśli jesteś zainteresowana, bądź chciałabyś pomóc, zapraszam do siebie.
    Pozdrawiam cieplutko x

    OdpowiedzUsuń

Theme by Hanchesteria