22.01.2017

17. Knowing You+info

Hej kochani xx
Co tam u was? Bo u mnie tak sobie, powinnam się uczyć do sesji, bo już od 30 stycznia, a zamiast tego robię dla was grafikę xD Co na to poradzę, jestem leniem i mam nawet wenę, chociaż ta grafika nie powala na kolana. Ogólnie mam wrażenie, że moje sygnaturki prawie tak samo wyglądają, nie mają tej głębi, ew. Na dole notki czeka na was ważna informacja
Mam prośbę, w lewej kolumnie na dole jest link do miejsca, gdzie możecie składać swoje propozycje na wszystko, wasze pomysły na prace, dodatki, co chcecie widzieć u mnie na blogu. Będę wdzięczna.
Mam dziś dla was 5 ikonek (użyłam do nich tylko jedno zdjęcie Jensena), 5 sygnaturek, 2 nagłówki, 3 pliki psd, paczkę czcionek, 5 koloryzacji (wow) i szablon.
Zanim cokolwiek pobierzesz proszę zapoznaj się z regulaminem!
Ikonki
Sygnatury
Nagłówki
-2- w/Scar
Pliki PSD
Czcionki
Koloryzacje
Szablony

Jeśli ktoś jest chętny, zapraszam do współpracy, piszcie do mnie na gg lub maila.
No i przyjmuję zamówienia na szablony, także śmiało.
Chciałabym zaprosić was na imprezę graficzną, a dokładnie post tematyczny związany z moim ukochanym serialem Supernatural. Odbędzie się ona 17 lutego o godzinie 18:00. Tutaj wstawiam button, który należy wstawić do siebie na bloga, aby uzyskać hasełko do paczki z dodatkami, którą specjalnie zrobię dla was. Wiecie co i jak ^^
Pozdrawiam,
Hanch xx

23 komentarze:

  1. Całkowicie Cię rozumiem, sama mam sesję od jutra, a póki co też wolę robić wszystko byleby tylko nie zajrzeć do notatek...
    Sygnaturki są śliczne, druga i trzecia podobają mi się najbardziej i wcale nie są takie same! x Szablon też jest świetny.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo się cieszę, że podobają ci się moje prace xx

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmuję :) Postaram się, by szablon pojawił się w najnowszej notce. Będę pisać na maila ^^

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Anuluję na razie zamówienie z prywatnego powodu. Przepraszam. :)

      Usuń
  3. Zakochałam się po prostu w drugiej sygnaturce. Jest taka urocza a jednocześnie trochę mroczna, co baardzo mi się podoba <3 Awh, jest i nasza współpraca <3 Ale Camberbicz zmiótł wszystko :D <3
    Wieczorkiem sobie przysiądę i pobiorę czcionki oraz koloryzacje bo tego mi najbardziej brakuje :D
    Pozdrawiam i trzymaj się, mała <3
    S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaagr, no cholera, przecież szablon jeszcze xD Nie przepadam jakoś specjalnie za połączeniem Draco i Hermiony (nie rozumiem w ogóle jak można ich shipować xD) ale szablon baaaaardzo mi się podoba i to już w sumie wiesz. Kolorki idealne, klimat zachowany co do ostatniego kodu.
      CUDEŃKO <3

      Usuń
    2. Cieszę się, że ci się podoba <3

      Usuń
  4. Dawno mnie tu nie było... Najpierw napiszę o tym pięknym szablonie głównym. Jest fenomenalny!
    Wszystkie twoje prace mi się podobają z tej notki! Naprawdę! Zaczynając na ikonkach, a na szablonie kończąc. Zazdroszczę. Ja od jakiegoś czasu nie robię progresu... :<
    Banner z informacją o imprezie dodaję na mojego bloga <:
    Pozdrawiam serdecznie!!
    oreuis

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej:) Banner imprezowy już widnieje u mnie na blogu,czekam!Świetnie wyszły Ci ikonki,sygnaturki również bardzo mi się podobają moim faworytem jest przedostatnia! Szablon z Hermioną i Draco jest po prostu cudowny ^ Chętnie pomogłabym Ci w przygotowaniach do imprezy szczególnie wykonam coś z SN! Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, cieszę się bardzo. Ah i jak najwięcej współpracy tym lepiej ^^

      Usuń
  6. pobieram na bloga button ,a jeżeli SPN to będzie jakiś motyw z J. Winchesterem ale nie młodym ale starszym ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej będzie, obaj i młody i starszy :)

      Usuń
    2. ok ale zrób coś dla mnie typowo z Neganem taki bonus chyba iż planujesz coś przed 13 lutym ?

      Usuń
  7. Hanch, ty moja muzo graficzna. No kolejny raz zabiłaś mnie swoimi pracami. Wstydź się! Albo nie, nie, nie wstydź się, bo to po prostu talent ♥
    Moim faworytem z tej notki są ikonki. No geniusz ;-; Ale sygnaturki nie są gorsze, szczególnie druga i trzecia.

    Alessa xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ogromnie, że podobają ci się moje prace xx

      Usuń
  8. Dawno, dawno temu byłam na tym blogu. Aż wstyd mi o tym mówić. Ale mniejsza o to. Zacznę od głownego. Kocham nagłówek i CSS. Chciałabym takie robić.
    Hanch, twoje wszystkie prace są zabójcze w dobrym znaczeniu. Wszyściuteńko mi się podoba z tej notki. Normalnie wszystko.
    Nie mogę się doczekać notki z Supernatural. Najbardziej nie mogę się doczekać szablonów z Deanem. On jest boski *.*
    Czekam na następną piękną notkę, kochana :)
    All the love xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah, no właśnie dawno cię nie widziałam, hehe ^^ Cieszę się, że do mnie zajrzałaś xx

      Usuń
  9. Robisz cudną grafike a ten szablon główny jest boski, w moich klimatach! Z postu najbardziej podoba mi sie ostatnia sygnatura, ma bardzo fajne kolory i pierwszy nagłówek. Chcialam zapytać kiedy nowa notka? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hnchesteria, żyjesz? Czemu nie ma nowej notki? :(

    OdpowiedzUsuń

Theme by Hanchesteria