4.02.2018

18. Wielki powrót

A to nowość, prawda? Wróciłam akurat teraz, kiedy prawie nikogo już tu nie ma. Halo, jest ktoś?


Witam was!!
Po dość długiej przerwie postanowiłam wrócić, jednak moja praca będzie wyglądać nieco inaczej.
NIE BYŁO MNIE TU PRAWIE ROK *.*
Co tam u was? Co się zmieniło? Szczerze, w moim życiu sporo się działo przez ten czas, ale wiele też się nie zmieniło. Opowiadajcie, co tam u was? Zauważyłam, że blogosfera umarła tak naprawdę, ale chciałabym spróbować może jakoś ją odbudować!

Co do grafiki nie będę robić szablonów wolnych, nie będę kombinować z teksturami czy koloryzacjami, bo tak naprawdę nikt ode mnie tego nie pobierał i nikt tego nie używał. Dlatego też będę robić tylko i wyłącznie blendy, sygnaturki, ikonki i inne takie, dla siebie, no i może czasem zrobię jakiś szablon na zamówienie. No i ten.. Oczywiście robię też okładki na zamówienie ^^
Tak naprawdę częstotliwość postów będzie zależna od mojej weny, więc nic nie będę obiecywać. Teraz mam sesję, więc jest czas na wszystko, tylko nie na naukę xD
Poza tym wkrótce postaram się ustawić nowy szablon główny!

Nie wiem, czy ktokolwiek będzie tu wchodzić czy komentować czy coś, ale byłoby mi bardzo miło :)

Ok, mam dla was kilka prac. to w sumie są same sygnaturki, bo w ich tworzeniu czuję się najlepiej.

Zanim cokolwiek pobierzesz proszę zapoznaj się z regulaminem!
Sygnatury
To tyle tak naprawdę, więc jeśli macie jakieś propozycje, to piszcie śmiało. Zamówienia też przyjmuję, pamiętajcie o regulaminie ;) No i zapraszam do współpracy!

Pozdrawiam,
Hanch xx

13 komentarzy:

  1. Jak się cieszę widząc posta od Ciebie! Bardzo lubię twojego bloga, więc nawet się nie zastanawiaj i wracaj! Jeśli mamy przywrócić blogsfere do życia musimy pokazać że jednak warto!
    Sygnaturki z Deanem są prześliczne! Już tyle lat minęło odkąd przestałam oglądać ten serial, a jak patrzę na twoje prace to mam ochotę zacząć od nowa :) Dwie pozostałe również są świetne!! Jestem zakochana w kolorach ostatniej no prześliczna!
    Jeśli masz cierpliwość to możesz wykonać ikonki chętnie zobaczę! No i sygnaturek nigdy dość! Chętnie bym coś wykonała z tobą ale na razie sesja egzaminy >.< Jeśli tylko wyrażasz chęć napiszę zaraz po egz!
    Czekam na kolejny post z pięknymi pracami!
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeju, jak miło mi czytać Twój komentarz, naprawdę! Dawno mnie tu nie było i pierwsza osóbka, jaka do mnie pisze, to jedna z najlepszych graficzek pod słońcem. Cieszę się, że podobają Ci się moje prace.
      Znam to, też mam egzaminy, ale człowiek robi wszystko inne, byle tylko się nie uczyć xD
      Jasne, jak tylko będziesz mieć czas, pisz do mnie, z chęcią zrobię jakąś grafikę, a co do ikonek, to masz to jak w banku w przyszłej notce xx

      Usuń
  2. Dzień dobry. Jak miło zobaczyć, że taki fajny blog wraca do życia. Zdecydowanie będę tu zaglądała. Najbardziej podoba mi się co prawda trzecia sygnaturka, ale miło zobaczyć coś z Supernatural.
    Pozdrawiam i czekam na kolejne posty <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, bardzo się cieszę, że ci się podoba xx

      Usuń
  3. Spadłaś mi z Nieba <3 Cieszę się, że postanowiłaś wrócić, bo brakowało mi Twoich prac. Sygnaturki są cudowne <3 Takie pełne kolorów! Ostatnia to mój faworyt ^^
    ♥ Pozdrawiam i życzę duużo weny ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam za śliczne sygnaturki ♥ Trudno wybrać tylko jedną, ale chyba ostatnia jest moim faworytem. Bardzo podoba mi się napis i kolorki ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojejku, jak się cieszę, że ludzie wracają na blogosferę! ♥ To takie miłe, gdy jest tu tak pusto i prawie nikt nie dodaje postów... to niemalże przerażające, chyba jeszcze tak na bloggerze nie było. No ale cóż, trzeba przeżyć ten kryzys 0.0
    Piękne prace, Han! *-*
    Jak zawsze z resztą ♥
    Moimi faworytami jest pierwsza i zdecydowanie ostatnia - lubię ciemne kolorki, są takie... hmm.. tajemnicze? ^^
    Czekam na więcej i pozdrawiam ;*

    Cherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, miło widzieć twój komentarz xx

      Usuń
  6. Cieszę się,że wróciłaś!♥Jak zawsze świetne prace ciężko mi wybrać faworyt:) Oczywiście czekam na nowy post ^ Pobieram ostatnią sygnaturkę.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Theme by Hanchesteria