19.02.2018

19. This is not America

HEJ!
Co tam u was? Ja postanowiłam dodać już coś nowego, chociaż nie ma tego za wiele. Naprawdę się staram, próbuję tworzyć grafikę. Jak widać jest nowy szablon, chociaż niewiele różni się od poprzedniego. Co o nim myślicie? Ah, no i zbliżają się drugie urodziny bloga, może powinnam coś z tym zrobić? Co myślicie? W sumie mogłabym połączyć moje urodziny z urodzinami bloga ;)
Co u mnie? Cóż, wracam właśnie na studia po przerwie, mam do napisania dwie prace pisemne i jeszcze do tego praca. Masakra.
Okej, przechodząc do grafiki... Mam dla was trzy sygnaturki, jeden blend i dwie koloryzacje. Mam nadzieję, że przypadną wam do gustu.
Zanim cokolwiek pobierzesz proszę zapoznaj się z regulaminem!
Sygnatury
Blend
Koloryzacje

No i przypominam również, że jestem chętna do współpracy!
Jeśli macie jakieś pomysły czy coś, zapraszam do zakładki "Propozycje"!!

EDIT: Zapomniałam wspomnieć, że zostałam jedną z graficzek na Secret Templates!
Pozdrawiam,
Hanch xx

14 komentarzy:

  1. Ale się tu zrobiło kolorowo. Z sygnaturek najbardziej podoba mi się pierwsza, ale reszta też piękna.
    A impreza urodzinowa to zawsze dobry pomysł.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Świetny szablon ładne kolory :-) Najbardziej podoba mi się druga sygnatura ^ Oczywiście co do imprezy to dobry pomysł.Wysłałam Ci skończoną sygnaturę na maila ^ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tak, widziałam, postaram się niedługo dokończyć swoją xx

      Usuń
  3. Cudowny szablon główny ^^ Ciekawie wyglądający nagłówek i fajne kolorki ^^ Aż przyjemnie tu wejść <3
    Prace są jak zwykle idealne! Mój faworyt to trzecia sygnaturka <33 Aż się nie mogę na nią napatrzeć!
    Co do urodzin to możesz je połączyć i zrobić taką wielką imprezę! Z chęcią pooglądam twoje prace <3
    Pozdrawiam serdecznie!
    oreuis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nagłówek nie jest wysokich lotów, ale cieszę się, że ci się podoba xx

      Usuń
  4. Ojej! Pierwsza sygnaturka jest per-fe-kcy-jna! Uwielbiam sposób połączenia stocków i niespotykaną kolorystykę. Jest w niej coś... hmm, eterycznego? Lepszego określenia nie znalazłam. Nagłówek jest w tym samym klimacie i też baardzo ucieszył moje oko.
    Jeśli chodzi o szablon główny, to o ile w nagłówku pomarańczy wygląda bosko, tak już na samym szablonie średnio mi się podoba. Może żywszy odcień byłby lepszy, ten wypada według mnie za ciemno w porównaniu z błękitem.
    Kocham. Cieszę się, że grafikosfera żyje i ma wspaniałe, utalentowane nowe twarze ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem taka nowa ;)
      Dziękuję pięknie, cieszę się, że podobają ci się moje prace. Powiem Ci szczerze, że nie spodziewałam się, że wpadniesz na mojego bloga.
      Co do szablonu... No niestety mam słabe oko estetyczne jeśli chodzi o kolory, nie zawsze dobrze dobiorę, no ale cóż, tak już mam.
      Też bardzo się cieszę, że w końcu coś tu się dzieje!
      Pozdrawiam xx

      Usuń
  5. Jestem trochę spóźniona z komentowaniem, ale mam nadzieję, ze wybaczysz. Nowy szablon jest przepiękny, cudne kolory. Co do imprezy jestem za. Będzie dobrze jak wg wstawisz jakąś notkę. Nie musi być to od razu jakaś wielka, chociaż jeśli dasz radę to chętnie taką zobaczę.
    Współczuje ze studiami, ja wracam dopiero w przyszłym tygodniu więc się na razie lenie :D
    2 pierwsze sygnaturki są prześliczne! W trzeciej mi się tylko ta modelka nie podoba! Wygląda strasznie, ale ładne kolorki użyłaś.
    No i na koniec taki ładny i kolorowy nagłówek, oczywiście bardzo mi się podoba.
    Pobieram sobie koloryzacje!
    Czekam na kolejny pościk! <3 Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! Jeszcze ktoś mnie tutaj pamięta? Jak dobrze jest widzieć, że jeszcze ktoś w tej blogosferze działa! Tak trzymać! Bardzo mi się spodobała druga sygnatura. Najlepsza kompozycyjnie. Jeślibyś miała ochotę na jakąś współpracę to zawsze możesz do mnie napisać na DA :)
    Postaram się wpadać częściej!
    Uściski <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh tak, bardzo bym miała ochotę na współpracę z tobą ^^
      Oczywiście, że wszyscy cię pamiętamy <3!!!
      Cieszę się, że ci się podobają moje prace

      Usuń
  7. Bardzo mi się podoba szablon główny i uwielbiam taki styl :D

    WYSPA GRAFICZNA.

    OdpowiedzUsuń

Theme by Hanchesteria