28.06.2018

20. Cry little sister

Hej kochani!
Znów mnie długo nie było, ale w końcu przybywam z notką. Jak się miewacie? U mnie sporo zmian, wiele się dzieje. Chociaż niektóre rzeczy wciąż pozostały takie same. W końcu wakacje, jednak ja niestety pracuję więc raczej nie odczuję wolnego. Trudno, przynajmniej będą pieniążki ^^ Na blogu jak widać zrobiło się trochę kolorowo, w końcu :D
Nie będę za dużo trajkotać, przejdźmy do grafiki:
Zanim cokolwiek pobierzesz proszę zapoznaj się z regulaminem!
Ikonki
Sygnatury
Nagłówki

Zapraszam też do współpracy, piszcie do mnie!
To tyle,
Pozdrawiam!

12 komentarzy:

  1. Yeey! W końcu post od Ciebie! Bardzo mnie to cieszy. Zacznę od nowego szablonu, bo jest obłędny. Wspaniałe kolorki, takie przyjemne dla oka. Co do prac to jak zwykle cudowne. Mój faworyt to trzecia sygnaturka. Jest piękna. Nagłówki również śliczniutkie, aczkolwiek podglądy są troszkę małe :( Chyba, że tylko mi źle się wyświetlają.
    Mam nadzieję, że szybko doczekam się nowej notki. Spodziewaj się też ode mnie maila w sprawie współpracy (o ile nie zapomnę ☺)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki piękny główny *_* Z całej notki najbardziej podobają mi się ikonki i nagłówki.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne nagłówki pierwszy mi przypadł do gustu :D

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejka pobrałam szablon z tego bloga ale oczywiście twój szablon http://land-of-grafic.blogspot.com/ piszę to tutaj bo ten bloh jest zamknięty więc mam nadzieję, że to nic. Pobrałam szablon z posta :[1631-1641] III Urodziny Land of Grafic - Teen Wolf & TVD wstawiłam twój baner jak coś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Siemka :D Zalinkowałaś się, więc jestem :D
    No to tak: nie za bardzo znam się na sygnaturach (wgl mają jakieś zastosowanie poza wrzuceniem ich do notki la ozdoby?) ale ta w barwach ameryki jest ciekawa, oryginalna i świetnie zrobiona :D
    Z nagłówków bardziej spodobał mi się ten drugi, co jest osiągnięciem: nie cierpię odcieni pomarańczu i żółtego ;D Jak mam coś w tych barwach robić to jest takie "oezusie, nie" i krwawi mi dusza ;D

    Pozdrawiam i weny życzę!

    Kaolia <a href="http://sidereum-graphics.blogspot.com/>Sidereum Graphics</a>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, dzięki wielkie ^^ Cieszę się, że podobają ci się moje prace :D

      Usuń
  6. Ojeny! Piękne prace! <33 Wszystkie bez wyjątku!
    Szablon główny również zachwyca :** Uwielbiam tego aktora, a w Supernstural wymiatał :D
    Dodaje do obserwowanych i pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww, bardzo mi miło ^^ To prawda, Jen wymiatał :D Cieszę się, że podobają ci się moje prace :)

      Usuń

Theme by Hanchesteria