17.08.2018

21. Małomiasteczkowy


  Witam was kochani!

Wracam do was, znów. Wiem, jestem bardzo niestabilna, taka też jestem w życiu poza blogosferą czy innymi rzeczami, które robię. Nie wiem na jak długo wracam, możliwe, że tak zostanie, że będę dodawać ten jeden post tygodniowo, ale u mnie trudno o regularność. Tak naprawdę to zależy od tego jak długo wena zostanie ze mną. Podobnie mam z pisaniem. Pewnie mało kto tu wie, ale piszę fanfiction związane z Supernatural (a z czym by innym), ale nie jestem w stanie dokończyć jednego rozdziału od dobrych dwóch miesięcy. Taka już jestem i chyba nic z tym nie zrobię, nie wiem tylko czy to charakter czy wychowanie. 

Prace które mam dziś dla was nie są zbyt piękne, ale o dziwo chyba pierwszy raz od lat nie zniechęcałam się tym, że coś mi nie wychodzi. Starałam się wejść na dA i znaleźć jakąś inspiracje, co chyba się udało patrząc na to, ile prac tu teraz wam wrzucam. Nawet koloryzacje się znalazły, czego nie umiem robić i mam wrażenie, że one nie działają, ale trudno. Jest tu ktoś, kto używał chociaż raz mojej koloryzacji? Śmiało pisać!

W informacjach o blogu dodałam krótką informację o tym, w jakim stanie jest tworzący się kolejny post, także mniej więcej może po tym dacie radę ocenić kiedy on się ukaże.

Zapraszam was do wypełniania ANKIETY, w której chciałabym zobaczyć wasze zdanie na temat tego bloga, mnie i ogólnie mojej pracy. To bardzo dla mnie ważne, dlatego w miarę możliwości proszę wasz o wypełnienie. Ankieta będzie otwarta przez dwa tygodnie od dziś.

Kolejna sprawa, to podstrona: Propozycje. Zapraszam was tam, może macie jakieś pomysły, na co sama nie wpadłam, albo chcielibyście coś zobaczyć w moim wykonaniu, piszcie tam.

Chyba ostatnia rzecz, szablony. Postaram się wrócić do robienia szablonów, ale chyba chcę od początku nauczyć się css'a. Tyle razy wam powtarzałam, że to dla mnie czarna magia, owszem, tak jest, ale chyba mam chęć coś stworzyć patrząc na to, że ludzie wracają na blogosferę. Poza tym oreuis genialnie wytłumaczyła wiele spraw związanych z kodem na tym blogu i może w końcu uda mi się jakoś to ogarnąć!! Trzymajcie za mnie kciuki ^^

To chyba tyle z mojej strony, zapraszam do oglądania ^^

Zanim cokolwiek pobierzesz proszę zapoznaj się z regulaminem!
- Sygnaturki -
- Blendy -
- Koloryzacje -
- Pliki PSD -
- Czcionki -
No i zapraszam was również do współpracy, piszcie ^^

Pozdrawiam xx

12 komentarzy:

  1. Hej! Cieszę się,że wróciłaś:) Według mnie prace są super.Najbardziej podoba mi się ostatni nagłówek i druga sygnaturka.Już biorę się za ankietę :D Pobieram czcionki,koloryzacje oraz instrukcje :) Czekam na kolejny post.Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wowwowwow, jak fajnie, że wróciłaś! Nie martw się ja z regularnością też się nie polubiłyśmy hahah No ale ten jeden post tygodniowo, czy co dwa tygodnie to już jest coś!
    Oh mi zdecydowanie do gustu przypadła druga sygnaturka oraz 1 i 2 blendy ;D Za chwilę pobiorę wszystkie dodatki hah! XD
    pozdrawiam milutko ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się dodawać częściej te posty xD
      Cieszę się, że ci się podobają ^^ A dodatki niech ci służą :D
      Również pozdrawiam xx

      Usuń
  3. Ahh kochana jak miło widzieć takie cudne prace. :3 Blendy są boskie i nie mogę się napatrzeć.<3
    Mam nadzieję, że niedługo znowu zobaczymy tu notkę od ciebie i nie zaginiesz w akcji. ;)
    Super, że chcesz zabrać się znowu za szablony <3 ( i zgadzam się z tobą, oreuis wymiata na template school z instrukcjami <3 )

    Pozdrawiam i czekam na kolejny post <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się nie zaginąć, hahaha :D
      Oj tak, jej pomysł z tym blogiem to cudo, może nauczę się czegoś!

      Również pozdrawiam xx

      Usuń
  4. Łoo! Co za cudowne prace ♡♡ Nie umiem wybrać faworyta - pragnę instrukcji 😂😍 Oczywiście pobieram pliki psd :)
    Czekam na kolejną notkę i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może niedługo uda mi się zrobić jakąś instrukcję :D

      Pozdrawiam xx

      Usuń
  5. Weszłam tu od razu jak zobaczyłam twój przemiły komentarz ❤️ Prace prześliczne, szczególnie nagłówki 😍 i 2 sygnaturka ❤️Jak tylko będę mogła to pobiorę czcionki :3 ostatnio dostałam lapka po tacie i wszystko muszę zbierać od początku :// Ej a co do bloga, to mam uwage (ale spokojnie!) gdy wchodzę przez telefon to zupełnie nie da się czytać tekstu, bo zlewa się z tłem. Piszę, bo może przydać ci sir ta informacja :3 Jak włączyłam opcję wyświetlania dla komputera, to już wszystko było oki ❤️ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zapomniałam o tym na telefonie, już to zmienię ^^
      Dziękuję za przemiłe słowa xx

      Usuń
  6. Nie martw się tym, że czasami masz wenę, a czasami nie. Wrzucaj posty kiedy tylko chcesz i kiedy masz czas. Miałam to samo i mam tak chyba do tej pory :D Ważne, żebyś robiła to bo lubisz, a nie że musisz :*
    Prace wyszły ci świetnie, ale moimi faworytami są sygnaturki <3 Wyszły ci przecudnie *.*
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń

Theme by Hanchesteria