22.08.2018

22. Simple Man

  (spójrzcie tylko na te usta *.* i oczy snkjsdnwoins)
     Cześć kochani!
Znów do was przybywam. Co tam u was? U mnie słabo, straciłam pracę itp, więc na razie jestem bezrobotna, ale jakoś daje radę. Ostatnio znów wróciłam do rewatchowania Supernatural, oglądam sobie 2 sezon i jestem w miłości. Nigdy nie wyjdę z tego uzależnienia. Polecam też posłuchać piosenkę w linku u góry, śpiewa ją mój ukochany Jensen, to sprawia, że wszystko staje się lepsze! 

Mam dziś dla was sporo prac, ale prawie wszystkie to współprace. Dziękuję martynie11105, oreuis, Ally i Erenae xx Prace są podpisane ^^ (Jeśli jesteście zainteresowani współpracą, piszcie śmiało na maila) No i jest jedna praca z Jensenem, z której jestem dumna i to mój faworyt z dzisiejszej notki! Co do dodatków to mam tylko jedną koloryzacje i tekstury. Pierwszy raz od dawna spróbowałam coś zrobić, więc proszę, napiszcie mi co myślicie o tych teksturkach.

Zastanawiam się nad zrobieniem notki tematycznej związanej z Supernatural, myślicie, że to dobry pomysł? Ogólnie myślę, by co jakiś czas robić takie notki, dawałabym wam szybkie ankiety z czym byście je chcieli.

Chciałabym też prosić was o jakieś propozycje na szablon. Na następny post chciałabym spróbować jakiś zrobić, więc rzucajcie pomysłami.

Przypominam też o ankiecie, o której wypełnienie bardzo was proszę


Zanim cokolwiek pobierzesz proszę zapoznaj się z regulaminem!
- Sygnatury -
- Blendy -
 
 
- Koloryzacja -
- Tekstury -
To byłoby na tyle kochani
Pozdrawiam xx

18 komentarzy:

  1. Damn, jakie śliczne prace! I'm shook.. Z sygnaturek - oprócz naszej duh - podoba mi się druga! ;D A co do blendów, mój faworyt to zdecydowanie trzeci ^^
    Śliczne dodatki ci wyszły ;D
    Pozdrawiam milutko ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również dziękuję za współpracę na pewno się jeszcze odezwę :) Oprócz naszej współpracy ta druga przebija wszystkie ♥ Z nagłówków moim faworytem jest ostatni.Co do notki tematycznej z Supernatural jestem jak najbardziej za,wiesz o tym ^
    Też mam ochotę obejrzeć wszystkie odcinki od nowa pierwszy sezon widziałam już dawno:D
    Pobieram koloryzacje,teksturki oraz drugą sygnaturę.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i cieszę się, że ci się podobają prace.
      Co do tej notki to na sto pro będzie, nie ma szans, by było inaczej!
      Również pozdrawiam xx

      Usuń
  3. Gratuluję swoich pierwszych textur! Są prześliczne, moje nie były take dobrze :) Naprawdę świetna robota, na pewno je pobiorę. Co do pracy to oczywiście uszy do góry, będzie dobrze, trzymam kciuki ^^ A co do prac to same śliczności. Moimi faworytami w tej notce są: pierwsza sygnaturka i pierwszy nagłówek :)
    Pozdrawiam ciepło i czekam na kolejny pościk <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaczy już wcześniej próbowałam robić tekstury, ale wychodziły beznadziejnie. To pierwsze, które mi się w miare podobają ^^
      Dziękuję xx

      Usuń
  4. Przykro mi, ze masz trudniejszy czas. Ale mam nadzieję, ze wszystko ci się ułoży z pracą i wgl. :3
    Ja myślę, ze jeśli twarz Jensena poprawia ci humor, to chcę zobaczyć notkę z grafiką poświęconą tylko mu. :3 Jestem ciekawa jakby to wyszło. c:


    Co do prac: Boru,są takie cudne <3 Kolory ostatniej koloryzacji sa boskie, a kompozycja 3 sygnaturki to magia. <3 Wszystkie nagłówki są cudowne i je kocham <3

    Pobieram też dodatki, bo aż mnie inspirują do nowych prac <3

    Pozdrawiam i czekam na kolejny post <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie!
      Wow, nie pomyślałam o tym, by zrobić notkę poświęconą tylko jemu, to jest naprawdę dobry pomysł. Dziękuję za podsunecie tej myśli^^
      Cieszę się, że podobają Ci się moje prace.
      Pobieraj i twórz, oby ci służyły :D
      Również pozdrawiam xx

      Usuń
  5. Śliczne prace! Moge wiedzieć w jakim programie je robisz? Uwielbiam je, aż napatrzeć się nie może aww

    OdpowiedzUsuń
  6. No hello! :D
    W końcu udało mi się dotrzeć do ciebie. ;D No to tego... Mimo, że nie przepadam za pracami, gdzie jest "przepych", to u ciebie mi się wyjątkowo spodobały. Serio, serio. :D Najbardziej podoba mi się ostatnia sygnaturka, kolory bardzo mi przypadły do gustu. A z blendów wygrywa dla mnie ostatnia pracka. ^^ Również ujęły mnie kolory. xDD
    Tak w ogóle podziwiam cię, że umiesz stworzyć takie ładne, że tak powiem "bloggerowe" nagłówki i sygnaturki. Really, SZACUNEK. :D Sama nie potrafię uzyskać takiego ładnego efektu, dlatego stawiam na minimalizm (w którym z resztą się lubuję). xD
    A tak już nie o pracach, to chyba będę musiała się zabrać za to całe Supernatural. :D Dużo ludzi to zachwala, a ja jeszcze jestem nieświadoma, co w tym serialu takiego cudownego. >.<
    Ogólnie to ja mam pytanie do współpracy. Bo ogólnie jestem dupa w tworzeniu nagłówków, sygnatur i nie potrafię w to, i tak się zastanawiam, czy nie chciałabyś może stworzyć jakiegoś szablonu wspólnie. ':D Bo ogólnie lepiej czuję się w kodowaniu. xD A pytam się tutaj, bo czuję, że jakoś mniej się narzucam. ':D
    No i tego, to wsio ode mnie. :D
    Ślę uściski!

    P.S. Trzymam kciuki, żeby sprawy z pracą i w ogóle ci się ułożyły. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że podobają ci się moje prace :D
      Polecam z całego serca Supernatural, ja osobiście żyję tym serialem i nie potrafię się od niego uwolnić, a moja miłość do Deana (Jensena Acklesa) rośnie dzień w dzień ;;
      Co do współpracy jestem bardzo chętna, odezwę się do ciebie :D
      xx

      Usuń
  7. Więc zaczynamy: ogólnie prace są przyjemne dla oka, ale zdecydowanie najbardziej podoba mi się trzeci blend :D Ten chyba z Dove Cameron (tak bardzo nie łapię się w gwiazdach... xD). Tekstury wyszły Ci bardzo dobrze, jak dla mnie ta pierwsza jest najlepsza - taka wyrazista a zarazem subtelna, nie przesadzona. Idealnie w unkt :D

    A tak mam przy okazji dziwne pytanie (baaardzo nieprofesjonalne, wybacz niedzielnenej grafiko-szabloniarnce): czym różni się blend od nagłówka, tak właściwie? xD

    Pozdrawiam i jeszcze więcej weny życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło xx Spokojnie, ja też w nich się nie łapię xD Cieszę się też, że tekstury się podobają, starałam się ^^

      Co do tego pytania to powiem ci szczerze że dla mnie blend i nagłówek to w sumie to samo, to dla mnie takie synonimy czy coś.

      Również pozdrawiam xx

      Usuń
  8. Ojeja jeja! *.* <3 Wchodzę na bloga i pierwsze co rzuca mi się w oczy, to te piękne sygnaturki! Boziu jak wy je robicie? :D Ja nie potrafię się do nich przekonać :D Nie mam faworyta jeśli chodzi o sygnaturki ( a zawsze jakieś wybieram :D ), wszystkie są bajeczne! *.* <3 Blendy świetne ale tutaj podoba mi się najbardziej pierwszy :** Po texturki na pewno wrócę potem :*

    Współczuje oczywiście straty pracy :( I życzę powodzenia w szukaniu kolejnej :* Jeśli chodzi o notkę tematyczną to ja jestem na TAK. Także lubię Supernatural, chociaż przyznam że jestem już daleko w tyle z odcinkami :( Muszę któregoś razu usiąść i nadrobić :D
    Pozdrawiam i jeszcze raz powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne prace! Moim faworytem jest 1 sygnaturka i ostatni nagłówek 😍😍😍 Przegenialne są! Pobieram zaraz texturki bo ich nigdy za mało ❤️ A co do współpracy :3 ja jestem chętna! Dawno nie brałam udziału we wspólnym tworzeniu pracy, więc fajnie by było spróbować po raz kolejny po długiej przerwie 😁☺️☺️☺️ Pozdrawiam!! 😍😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, postaram się do ciebie napisać w sprawie współpracy xx

      Usuń

Theme by Hanchesteria