11.10.2018

25. My Blood

Hej kochani!
Przybywam do was z małą dawką grafiki. Co tam u was? U mnie okej, chodzę na zajęcia plastyczne, bo chciałabym w przyszłym roku złożyć papiery na ASP, może się uda. Poza tym piszę sobie moje ff i robię grafikę. Wciąż szukam pracy, ale z tym już gorzej, eh. Przydałyby mi się pieniążki.

JUTRO NOWY SEZON SUPERNATURAL (znaczy dziś w nocy, ale w Polsce jutro)

Dobra, to tyle. Już niedługo notka tematyczna, także jeśli macie chęć na współpracę, to piszcie :D


Zanim cokolwiek pobierzesz proszę zapoznaj się z regulaminem!
- ikonki -
- sygnaturki -
- nagłówki -
- koloryzacje -
- tekstury -
Pozdrawiam i do następnego xx

16 komentarzy:

  1. Nie no UWIELBIAM Twój styl! <3<3 Te ikonki są prześliczne, a nagłówki...pierwszy jest zdecydowanie moim faworytem :D Wyszedł super <33
    Kurczę te kolorki też wyszły bardzo fajnie.
    Teksturki pobiorę w wolnej chwilce ;)
    Pozdrawiam i trzymam kciuki na zajęciach ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie i mam nadzieję, że dodatki będą ci służyć :)

      Usuń
  2. Siemka :D
    No to tak: Pierwszy nagłówek jest dla mnie zdecydowanym wygrywem notki, choć drugi daje radę :D Z sygnaturek wolę również drugą, ale ogólni prace boskie :3 Jak zwykle zresztą!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Heeeeej ♥
    Ikonki są cudowne. Takie kolorowe i kojarzą mi się z jesienią tak bardzo. Sygnaturki obie mi się podobają jednak jako faworyta wybrałabym ten z Emily :D Pierwszy nagłówek to złoto ♥ No i nasza współpraca - bosko :D
    Wysłałam ci już bazy do posta tematycznego :>
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejka 😊 Ooo, ASP. Bardzo dobra decyzja. Gdybym nie znalazła powołania w innej dziedzinie na pewno bym o tym myślała.
    A co do notki - bardzo podoba mi się druga sygnatura i pierwszy nagłówek - są boskie.
    Pozdrowionka i do następnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. HEJ GURL! No rozumiem, mi też by się przydałyby się pieniążki xd No co do grafiki to:
    - po pierwsze: ikonki są prześliczne ^^
    - po drugie: obydwie sygnaturki są piękne, jednak pierwsza podoba mi się bardziej ;>
    - po trzecie: nagłówki obydwa są śliczne, mi bardziej przypadł go gustu pierwszy ♥
    Bazy wyślę ci jutro bby ;D
    Pozdrawiam milutko ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej <3 Prace jak zawsze świetne,druga sygnaturka to mój faworyt <3 Z nagłówków pierwszy wygrywa:D
    Oczywiście z Supernatural jestem na bieżąco ^:D Pobieram tekstury i koloryzacje.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ajajaj, powodzenia z tym ASP :D Znam ten ból, szukam desperacko jakiegoś zajęcia dla siebie, a muszę jeszcze brać pod uwagę to, że na tygodniu przez szkołę jestem przez wiekszość dnia niedostępna, zaś z dojazdem u mnie też problem bywa. :< No nic, z tym zarabianiem na chociaż część swoich potrzeb to chyba muszę zaczekać już do wakacji...
    Moim faworytem jest druga sygnaturka przez te przytłumioną kolorystykę, no i ładnie prezentujące się połaczenie brązu z fioletem oraz żółcią. Z nagłówków ten drugi wygląda ciekawie, podoba mi się wygląd napisów.

    Teksturki na pewno pobiorę w wolnym czasie, bo w sumie na szybko piszę tutaj, żeby nadrobić zaległości, a zaraz idę już spać, żeby następnego dnia trochę mniej przypominać zombie. xDD

    A, i wstawiłam buttonik promujący imprezkę, nie mogę się doczekać :D Sama nie oglądam supernatural, nie orientuję się w tematyce, ale sama wizja większej ilości prac mnie bardzo kusi <3

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń



  9. Jewelry is a new series by GEMOLOGUE, featuring my latest discoveries from the world’s most exciting Swimwear designers and their spectacular creations – stunning Hermes handbags you will want to add to your own personal Brazilian Hair collection.

    OdpowiedzUsuń

Theme by Hanchesteria