5.09.2018

23. Dream until your dream come true


Hej kochani xx
Jak tam u was? Pierwsze dni w szkole za wami, jak wam one minęły? Ja już dawno do szkoły nie chodzę, ale mam pewne sprawy, które muszę ogarnąć, a boję się i nie chcę tego robić. Jednak jakoś muszę sobie z tym poradzić.

Posłuchajcie piosenki, jaką podałam wam u góry. To piękna wersja, zwyłam się przy niej, więc polecam z całego serducha.

Wróciłam do pisania fanfiction. Jest ono związane z Supernatural, homo, haha, ale może ktoś by chciał poczytać czy coś. Zapraszam >link<.

W dzisiejszej notce mam dla was znów sporo współprac, nawet szablon, który wyszedł fenomenalnie według mnie. No ale nie przedłużając przejdźmy do grafiki:

Zanim cokolwiek pobierzesz proszę zapoznaj się z regulaminem!
- banner -
- sygnaturki -
- blendy -
- koloryzacje -
- tekstury -
- szablon -
Jeśli macie jakieś propozycje to śmiało piszcie ^^
Pozdrawiam,
Hanch xx

24 komentarze:

  1. Druga i ostatnia sygnatura, trzeci blend, i ostatnia koloryzacja to milosc. A piosenka to magia w czystej postaci.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello! :D
    Yay, wszystkie prace są świetne! :D I dzięki za współpracę. ^^
    A tak ogólnie to najbardziej spodobała mi się ostatnia sygnaturka, podobają mi się kolorki oraz, że jest taka "gładka"... Nie wiem, jak to inaczej ująć. :P
    A pierwsze dni w szkole... Masakra. ;-; Ogólnie zmiany w nauczycielach, duuużo lekcji w planie. No cóż... Trzeba to przeżyć. XD
    Ślę uściski! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję. I na pewno dasz rade w szkole, trzymam kciuki xx

      Usuń
  3. Hejo! No słuchaj ja co do pierwszych dni w szkole jeszcze nie wiem, bo czeka mnie to w pażdzierniku. Na razie czekam sobie spokojnie na praktyki hahaha Przyznam ci się, że już na da pobrałam dodatki xd Banner jest śliczny ;> A co innych faworytów to na pewno: pierwsza sygnaturka i pierwszy blend! ♥
    Szablon jest śliczny, CSS idealnie dopasowany a nagłówek taki nie za ciężki, taki delikatny, ładny, estetyczny ;D
    Czekam na kolejną notkę i na pewno jak będę miała czas odezwę się do ciebie w sprawie współpracy! ♥
    Pozdrawiam milutko ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że ci się podobają prace xx
      Więc czekam xx

      Usuń
  4. Mam takie zaległości w komentowaniu u Cb na blogu, że aż wstyd!
    Bannerek mi się mega podoba i to on najbardziej przyciągnął moją uwagę ze wszystkich grafik dziś. Boskie kolorki ♥
    Sygnaturki wszystkie są przecudne, mega mi się podoba łączenie czcionek w napisach u Ciebie ♥
    Z nagłówków 2 to mój faworyt, mega kolorki.
    Na koniec szablon <3 Jest taki delikatny ale zarazem kolorowy, podoba mi się.
    Pobieram kolorki z tej notki oraz czcioneczki z 21.
    Jeszcze muszę wspomnieć, że zabiłaś mnie 2 pierwszymi sygnaturkami z poprzedniej notki. Są przecudne ♥
    Czekam na kolejny post ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awww, dziękuję kochana!
      No właśnie widzę, że tak pojawiasz się u nas i znikasz, ale spokojnie <3
      Cieszę się, że podobają ci się moje prace xx

      Usuń
  5. Hejka, hejka. Jak fajnie Cię tu widzieć *_*
    Baner, druga i ostatnia sygnatura, jak i równocześnie drugi blend bardzo mi się podobają.
    A Dream On... no dooobry utwór.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah, kogo widzę *.* teskniłam i jakoś tak ostatnio myślałam o tobie gdzie się podziałaś ^^
      Dziękuję i cieszę się, że ci się podobają pracę xx

      Usuń
    2. Jestem i żyję w sumie cały czas, ale niekoniecznie coś dodaję i komentuję xD ja jedynie obserwuję.
      Ale na jakąś współprackę to bym się pisała.

      Usuń
  6. Śliczne prace,jednak druga sygnatura i pierwszy nagłówek to moje faworyty! ♥
    Pobieram dodatki ^^ Czekam na kolejny post.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szablon jst wprost epicki *.* Twoja grafika i css Netki - dziewczyny, powinnyście ciągle współpracować :D Teksturki boskie, co do koloryzacji się nie wypowiadam: nie tworzę w PS. Zapewne są ok ;)
    Sygnaturki: to tak. Po kolei:
    1. Strasznie podoba mi się kolorystyka ;) Ogólnie ułożenie też jest trafione i - co uwielbiam - nie ma przesady :D
    2. W drugiej podoba mi się napis :P Nie moje kolory, więc nie zamierzam marudzić ;)
    3. Trzecia jest NIE-Z-TEGO-ŚWIATA xD Wyszła Ci magiczna, doskonale połączyłaś elementy i stworzyły one wspaniałą kompozycję. Licz się z tym, że na pewno przed notką ją zamieszczę (jeszcze nie wiem, którą, ale na pewno!!!)
    4. Sygnaturka wyszła blado, bo po poprzedniej ;D Aczkolwiek też podoba mi się rozplanowanie. No, ale trójka wygrała.

    Blendy: Pierwszy i drugi są udane, ale to trzeci ucieszył mi oczka najbardziej :)

    Banner: Nie znam się na zastosowaniach bannerów, nigdy nie używałam, więc ciężko mi ocenić. Pewnie jest na poziomie pozostałych prac ;)

    Tekstury: Świetne. Robisz przemyślane grafiki, zdecydowanie robiące wrażenie.

    I ten, moja propozycja! Zrób może coś z serialu Gra o Tron :D Wdzięczny temat, a Twój styl na bank zrobi z tego tematu cudeńko :D Niby lato się skończyło, ale... Winter is comming! :D :D ;D

    Pozdrawiam i czekam na więcej tak udanych prac ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, dziękuję za to obszerny komentarz i tak wiele miłych słów. Ogromnie mi miło że podobają Ci się moje prace i z wielką ochota zrobię coś z GOT ^^

      Usuń
    2. Już nie mogę się doczekać :D Lubię wypowiadać się ciut bardziej niż na trzy słowa, niestety ni zawsze mam na to czas :(

      I będę wyglądać GoT :D NIe myśl sobie ;D

      Usuń
  8. Piękne prace! *.* Najbardziej podoba mi się bannerek, 1 sygnaturka i 2 nagłówek. Jestem też pod wrażeniem szablonu <333333333 Przeeeeeśliczny! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Co za cudeńka! Ta kompozycja na bannerku - ahhhh... ♥♥ Pokusiłabym się o poproszenie instrukcji. Z sygnaturek pierwsza i ostatnia to jakiś fenomen! Są tak cudne, nie wiem jak toi robisz, ale ja w ostatnim czasie mam problemy z nimi, a Twoje są piękne! <33
    Drugo blend mnie powala <3 Jest przepiękny. A ten szablon - GENIALNY, super Wam wyszła współpraca jak zresztą wszystkie <33

    Podsumowując wszytko tutaj to perełki mistrzu :D

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awww, dziękuję za miłe słowa, również cieplutko pozdrawiam xx

      Usuń
  10. O wow jaka cudowna notka. Wszystkie prace są wspaniałe <3
    Twój styl robienia napisów jest fenomenalny <3 Wszystko tak pięknie się komponuje - no po prostu miodzio <3
    Pobieram teksturki ( bo te do dałaś wcześniej używam nagminnie i myślę, ze z tymi będzie podobnie :D ) i pobieram też koloryzacje.

    Pozdrawiam i czekam na kolejną notkę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!! To bardzo miłe, że podobają Ci się moje prace xx

      Usuń
  11. Kocham te sygnatury i ostatni nagłówek <3
    No i ten szablon! Cudo! Jest tak piękny, że aż zamarzyłam go sobie na moim blogu. Więc już wpisuję się do pobieralni i za moment ustawię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aw, dziękuję ^^
      Mam nadzieje, że będzie ci służyć 😁

      Usuń

Theme by Hanchesteria