17.09.2018

24. Let my heart go


   Hej kochani!
Znów przybywam do was z odrobiną grafiki. Co tam u was? Ja żyję z dnia na dzień, muszę w końcu zacząć szukać pracy, bo opierdzielam się jak ta lala.

Chciałabym was zaprosić do szabloniarni Sidereum Graphics, dołączyłam do tamtejszej załogi i mam zamiar tworzyć dla was trochę szablonów. Co wy na to? Mam nadzieję, że nikogo nie zawiodę.

Może macie jakieś propozycje na następny post? Śmiało piszcie tu lub w podstronie "propozycje" widocznej w bocznej kolumnie!

Dobra, dość plecenia, przejdźmy do grafiki. Mam dla was 3 sygnaturki, 4 nagłówki, w tym trzy to współprace (dziękuję martynie11105 i Lynx), 3 koloryzacje, 4 pliki psd, 1 paczkę tekstur i 1 paczkę ze stockami. Mam nadzieję, że spodobają się wam moje twory :D

Zanim cokolwiek pobierzesz proszę zapoznaj się z regulaminem!
- sygnaturki -
- blendy -
- koloryzacje -
- pliki psd -
- paczka tekstur -
- paczka stocków -
Pozdrawiam i do następnego xx

17 komentarzy:

  1. Mnie też niedługo czeka szukanie pracy, ale to po praktykach, jeszcze niestety trochę będę musiała się napracować za free.. no ale wiem co czujesz :d
    W końcu komentuję w dzień dodania posta ^^
    2 sygnaturką mnie zabiłaś. Jest piękna *.* To oko tak fajnie wygląda. Trzecia ma ciekawe kolorki a pierwsza ma ciekawe napisy - podobają mi się.
    Pierwszy nagłówek mnie zabił - jest idealny. W drugim i trzecim podobają mi się kolorki.
    Pobieram kolorki, pliki psd oraz stocki :)
    Zaraz napiszę jakąś propozycję :)
    Czekam na kolejny pościk ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci kochana za komentarz i cieszę się, że podobają Ci się moje prace xx

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczne prace ^ Moim faworytem jest druga sygnaturka i nasze nagłówki ♥
      W trzecim podobają mi się kolory.Drugi nagłówek jest u mnie na nowym głównym.
      Jeszcze raz dziękuję Ci za pomoc:) Pobieram koloryzacje,tekstury,stocki oraz pliki psd:)
      Czekam na kolejny post,pozdrawiam <

      Usuń
    2. Nie ma za co ^^ Dziękuję i również pozdrawiam xx

      Usuń
  3. - Nick zamawiającego:Rockmenowa
    - Adres bloga: http://rockmenowa.blogspot.com
    - Kolorystyka: Chciałabym by był w kolorze szaro-czeronym w podobnej tonacji oraz aby czerwień ni była za bardzo jaskrawa .
    - Układ: Taki jak u ciebie
    - Zdjęcia: https://i.pinimg.com/564x/6a/7e/f0/6a7ef0ad431fd2786063995da6b704e1.jpg ,https://i.pinimg.com/564x/a8/91/bd/a891bdd93a01b75ffdce47a53881270e.jpg ,https://i.pinimg.com/564x/20/67/6a/20676a38fced9a2e512796bf02125dd7.jpg
    - Cytat: "Naj­piękniej­sze chwi­le przeżywa­my wte­dy, kiedy do­wiadu­jemy się, że ktoś nas kocha."
    - Dodatki/uwagi: Tak chciałabym aby symbolicznie pojawił się znak króliczka (nie Playboy) i napis :Baya 21.06.2018 i symbol wirtunej świeczki ma być nie duży w dolnym rogu .
    - Hasło: foundation
    -Kontakt: katarzynagrajkowska26@onet.pl
    -Dodałam button na głównej stronie

    OdpowiedzUsuń
  4. Dwie pierwsze sygnaturki są obłędne! Zwłaszcza koloryzacja i ułożenie elementów :3
    Zakochałam się w pierwszym nagłówku! Jest rewelacyjny i taki piękny mimo że ma tak dużo stocków, to bardzo elegancko je wplotłaś razem ;)
    Drugi nagłówek też ma bardzo interesujące ułożenie zwłaszcza tło jest bardzo dopracowane i ładnie się zgrywa z pracą.
    Trzeci mi jakoś nie podszedł ze względu na koloryzacje za różowe twarze ;)
    W czwartej mi coś brakuje jakby tło było nie do końca dopracowane. Jakoś czegoś mi tu brakuje, może to nie wina tła ;)
    Na pewno pobiorę teksturki, bo są obłędne^^
    Pozdrawiam!
    Calliste

    OdpowiedzUsuń
  5. 3 sygnaturka mnie w sobie rozkochała. <3 Kocham te kolorki <3
    Bardzo podoba mi się też nagłówek z Jaredem. :)

    Fajnie też cię widzieć na jakiejś szabloniarni. Twoich prac nigdy za dużo. :D


    Pobieram koloryzacje, tekstury i stocki <3

    Pozdrawiam i czekam na kolejną notkę <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ŁOOOO! Kocham twój styl <333 Te prace są cudowne! Sygnaturki to jakieś mistrzostwo - WYŻSZA SFERA POZIOMÓW xd Jako iż cay czas szukam jakiś tutoriali jak nauczyc się je robić, to czy mogłabym prosić o pliki psd? Oczywiście zrozumiem jeśli nie będzie takiej możliwości. jesli jednak tak to podam e-mail: natalia.pas022@gmail.com. Co do nagłówków to 2 pierwsze są moimi faworytami, ta kompozycja i koloryzacja <333 ah..... Uwielbiam Twój styl, a texturki wyszły genialnie. W wolnej chwili na pewno pobiorę :)
    Pozdrawim ciepło i czekam na kolejny post! <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie xx jasne, wyśle pliki w wolnym czasie, możesz też pobrać te wszystkie co są dodane tutaj ^^

      Usuń
  7. Miałam wpaść i oto jestem! :D
    KOCHANA! Dawno mnie tu nie było, ale zawsze mówiłam, że podobają mi się twoje prace :> Z tego posta dwie pierwsze sygnaturki spodobały mi się najbardziej. Są takie ciemne i wspaniałe :D Z nagłówków naprawdę trudno mi wybrać faworyta, ale gdyby mi grozili, wybrałabym raczej dwa pierwsze. No ukradły moje serce i nie chcą oddać no!

    Pobrałam sobie tekstury i stocki z tego posta oraz czcionki z paru poprzednich, o czym już cię informowałam :D

    Oby tak dalej! <3 No i liczę na jakąś współpracę, co nie *emotka diabełka*

    Trzymaj się <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale cię tu widzieć ^^ Dziękuję ci za komentarz xx

      Usuń
  8. Prace jak zwykle cudne. <33
    Najbardziej podoba mi się ta sygnatura z Daenerys. :D

    OdpowiedzUsuń

Theme by Hanchesteria